Softonic-recension

Effektiv tids- och schemaläggningsapp för anställda

Aybler är en mobilapp som erbjuder en strukturerad översikt över arbetstider och scheman för anställda. Med appen kan användare enkelt boka arbetstimmar och skicka in deklarationer. Anställda har också möjlighet att se status på sina timmar och deklarationer, begära ledighet samt ladda ner lönebesked och årsredovisningar. Dessutom kan de ange sin tillgänglighet och se sin arbetsplanering, inklusive vilka kollegor de arbetar med, samt ta del av digitala arbetsinstruktioner. Push-notiser håller användarna informerade om viktiga meddelanden från arbetsgivaren.

För arbetsgivare erbjuder Aybler en plattform för att skapa och publicera veckoscheman. Det är möjligt att skapa digitala arbetsinstruktioner med förklaringar, bilder och videor, som enkelt kan tilldelas anställda. Arbetsgivare kan också skicka meddelanden med läskvitton och ta emot information från systemet. Aybler är en kostnadsfri app som effektiviserar kommunikationen och schemaläggningen mellan anställda och arbetsgivare.

 0/1

Appspecifikationer

  • Licens

    Gratis

  • Version

    4.2.7.9
  • Senaste uppdatering

  • Plattform

    Android

  • OS

    Android 15.0

  • Språk

    Holländska

    Tillgängliga språk

    • Holländska
    • Engelska
  • Utvecklare

  • Nedladdningsalternativ

    Google Play


Program tillgängligt på andra språk



Användarrecensioner om Aybler

Har du provat Aybler? Var den första att lämna din åsikt!

Du kanske också gillar

Utforska appar

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.
Softonic
Din recension för Aybler